-->
Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Serviceværksted​

NÅR DU SKAL SENDE DIT UDSTYR TIL VÆRKSTEDET

Når du har udstyr der skal sendes ind, skal du udfylde, printe og vedlægge denne formular sammen med udstyret. På den måde, hjælper du os med at få dit udstyr hurtigt retur. Hent formular her

​Velkommen til værkstedet

Vi har vores eget serviceværksted på kontoret i Ballerup. Her serviceres både Trimble landmålingsudstyr og Trimble udstyr til præcisionslandbrug. Vores serviceteknikere er autoriseret af Trimble og har mange års erfaring i at servicere og reparere udstyret

Hurtig reparation af dit udstyr

Lang de fleste reparationer kan klares fra dag til dag. Vi har et stort lager af reservedele, og arbejder hårdt for at du ikke skal undvære dine instrumenter længere end højst nødvendigt og for at gøre processen endnu lettere og hurtigere, for både jer og os, har vi udarbejdet denne blanket som bedes udfyldt, når udstyret sendes ind til reparation

Information og priser på serviceaftaler:

GNSS-modtagere

Totalstationer (S-serien)

Totalstation/scannere (SX-serien)

Kontakt os

Mandag-torsdag 08.00-16.00

Fredag 08.00-15.30

​Telefon: 7733 2233

Mail: service@geoteam.dk

Aftale om afhentning af udstyr

Vi kan stå for afhentning af dit udstyr, når det skal til service eller reparation.

Ved aftale med afhentning af udstyr til service og reparation, bliver instrumentet afhentet hjemme hos dig af vores valgte transportør og leveret på vores serviceværksted i Ballerup, når det skal til det årlige eftersyn eller ved reparation. Betingelser for afhentning Vi vil sammen med dig planlægge, hvilket dag dit instrument skal afhentes - både i forhold til hvornår du kan undvære instrumentet og mulighederne for afhentning af vores transportør, som kan variere alt efter, hvor i landet du holder til. 

Forud for afhentningen, vil du få tilsendt de relevante dokumenter til pakning af instrumentet af os. Du skal blot sørge for, at pakke instrumentet forsvarligt i dets oprindelig kuffekt sammen med dokumenterne, og have det klar på det på oplyste afhentningstidspunkt. Så klarer vi eftersynet eller reparationen og returnerer instrumentet indenfor få dage efter modtagelsen. 

Ring til os og få mere af vide om afhenting. på 7733 2233

Udfyld formularen, og vi kontakter dig hurtigst muligt.

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Husk at tilmelde dig vores nyhedsbreve​ hvis du vil have tips og tilbud i din indbakke.

Kontaktinformationer

Geoteam A/S

Energivej 34, DK-2750 Ballerup - CVR: 28848633

Telefon: +45 77 33 22 33 - info@geoteam.dk

Åbningstid: ​Man.-Tors: 8.00-16.00
​          Fre: 8.00-15.30

GEOTEAM Support

Med supportaftale kan:
​Landbrugssupport kontaktes på tlf.: 77 33 22 88
​Landmålingssupport kontaktes på tlf.: 88 20 87 03
​Vi kan også kontaktes via support@geoteam.dk

​Vi gør selvfølgelig alt for at hjælpe dig igennem akut opståede problemer i marken eller spørgsmål og betjening af Trimble.

Få hjælp via Teamviewer fjernsupport. 

Hent software til Windows eller macOS