-->
Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Slut med opdatering af Trimble Access Sync til TSC3, Trimble Slate og Trimble Geo7X / GeoXR controllere

Da Microsoft har valgt​at stoppe med at udvikle på operativsystemet WEHH, er det ikke længere muligt at udvikle på sikkerhedsopdateringer til Trimble AccessSyncs cloudløsning på gamle versioner af systemet. Det betyder at Trimble Access version 2017.x og versioner før dette, ikke længere understøtter sikkerhedsprogrammer​for AccessSync​.


Her er de oftest stillede spørgsmål ​

Q Hvilke controllere kan jeg ikke længere opdatere Trimble Access Sync med fra 31/12 2021?​

A:​

  • Trimble TSC3 controller​

  • Trimble Slate controller​

  • Trimble Geo7X/GeoXR controller​

Q: Hvordan kan jeg overføre data til min computer uden at bruge skyen?​

A: Du kan koble controlleren til computer via USB-kabel og overføre dine data på den måde​

Q: Hvilke versioner er ikke længere sikre at bruge?​

A: Trimble​Accesss version 2017.20 og tidligere versioner​​

Q: Findes der en ny AccessSync version til min TSC5 eller TSC7? (Fortsætter syncronisering med Trimble​connect stadig til nyere Access

A: Ja, der er netop blevet frigjort en ny version Trimble Access 2021.20​

Q: hvis jeg køber en ny controller der understøtter den seneste Trimble Access 2021.20, kan jeg så overføre min​Trimble​Access?​

A: Ja det kan du godt, du kan gratis overføre dit Trimble Access til din nye controller, hvis din Access er indenfor software garanti – Dette kan tjekkes ved at:​

- åbne Trimble Access -> Tryk på Trimble ikonet øverst til venstre -> Tryk på “om”​


Udfyld formularen, og vi kontakter dig hurtigst muligt.

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Husk at tilmelde dig vores nyhedsbreve​ hvis du vil have tips og tilbud i din indbakke.

Kontaktinformationer

Geoteam A/S

Energivej 34, DK-2750 Ballerup - CVR: 28848633

Telefon: +45 77 33 22 33 - info@geoteam.dk

Åbningstid: ​Man.-Tors: 8.00-16.00
​          Fre: 8.00-15.30

GEOTEAM Support

Med supportaftale kan:
​Landbrugssupport kontaktes på tlf.: 77 33 22 88
​Landmålingssupport kontaktes på tlf.: 88 20 87 03
​Vi kan også kontaktes via support@geoteam.dk

​Vi gør selvfølgelig alt for at hjælpe dig igennem akut opståede problemer i marken eller spørgsmål og betjening af Trimble.

Få hjælp via Teamviewer fjernsupport. 

Hent software til Windows eller macOS