-->
Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

​TSC3 udfases

Da TSC3 så dagens lys i 2011, var det med stor begejstring at vi fik den i sortimentet. Den adskilte sig fra de tidligere controllere, ​da den var den første controller på markedet med indbygget 2G og 3G modem, hvilket gjorde det muligt at synkronisere data til andre enheder​ via datasynkroniseringsfunktionen TCC (Trimble​Connected Community). ​Og nu, efter 10 års tro tjeneste, har Trimble valgt at lade TSC3 gå på pension. ​


Vi har dog vores​nye sortiment​TSC5 og TSC7 på lager og til udlejning, så giv os et kald, så finder vi et godt tilbud til dig.​


Her er de oftest stillede spørgsmål

Q Er det muligt at få repareret og få udført service på min TSC3?​

A: Det er muligt at udføre service og reparationer, så længe vi har ​reservedele på lager. Der bliver ikke produceret nye reservedele til TSC3.​

Q Kan jeg stadig opdatere Access?​

A: Nej det er ikke længere muligt at opdatere min TSC3, og der er ikke længere sikkerhedsopdateringer til ​Trimble​Active Sync til denne controller.​

Den seneste Access version var 2017.20, og der kommer ikke flere nye opdateringer til TSC3 controlleren.​

Q: Kan jeg stadig overføre data fra min TSC3 til min computer ​gennem Access Sync?

Nej dette er ikke længere en mulighed fra pr. 1. januar. Dette skyldes at Trimble ikke længere kan garantere datasikkerheden på controlleren, og de har valgt at stoppe med at tilbyde AccesSync​.


Du kan stadig koble controlleren til computer via stikket og overføre dine data på den måde. 


Q: hvis jeg køber en ny controller, der understøtter den seneste Trimble Access 2021.20, kan jeg så overføre min​Trimble​Access?​

A: Ja det kan du godt, du kan gratis overføre dit Trimble Access til din nye controller, hvis din Access er indenfor softwaregaranti – Dette kan tjekkes ved at:​

- åbne Trimble Access -> Tryk på Trimble ikonet øverst til venstre -> Tryk på “om”​


Har du spørgsmål eller er du nysgerrig efter at høre mere om nyere controllere, så kontakt os på 7733 2233 eller info@geoteam.dk

Udfyld formularen, og vi kontakter dig hurtigst muligt.

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Husk at tilmelde dig vores nyhedsbreve​ hvis du vil have tips og tilbud i din indbakke.

Kontaktinformationer

Geoteam A/S

Energivej 34, DK-2750 Ballerup - CVR: 28848633

Telefon: +45 77 33 22 33 - info@geoteam.dk

Åbningstid: ​Man.-Tors: 8.00-16.00
​          Fre: 8.00-15.30

GEOTEAM Support

Med supportaftale kan:
​Landbrugssupport kontaktes på tlf.: 77 33 22 88
​Landmålingssupport kontaktes på tlf.: 88 20 87 03
​Vi kan også kontaktes via support@geoteam.dk

​Vi gør selvfølgelig alt for at hjælpe dig igennem akut opståede problemer i marken eller spørgsmål og betjening af Trimble.

Få hjælp via Teamviewer fjernsupport. 

Hent software til Windows eller macOS