-->
Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Landmåling: Nu er det muligt at lave serviceaftale med afhentning

​Nu er det muligt at lave en serviceaftale med afhentning, hvor vi står for afhentning af dit udstyr, når det skal til service, så du ikke længere behøver at aflevere det selv eller finde ud af, hvordan du får sendt instrumentet afsted.


Sammen med dig planlægger vi, hvilken dag dit udstyr skal afhentes, så det passer ind med, hvornår du kan undvære instrumentet og hvornår vores transportør kan afhente.


Vi sørger for at bestille afhentningen, og du skal bare sørge for at pakke instrumentet forsvarligt i dets oprindelige kuffert sammen med de dokumenter, vi sender til dig forud for afhentningen. Og selvfølgelig havde det klart på afhentningstidspunktet.


Så klarer vi eftersynet, som du kan læse mere om, hvad indeholder for GPSer her og for totalstationer her.


Du kan også læse meget mere om vores serviceværksted og serviceaftaler på www.geoteam.dk/service


For mere info, kontakt os på telefon 77 33 22 33 eller på mail service@geoteam.dk

Udfyld formularen, og vi kontakter dig hurtigst muligt.

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Husk at tilmelde dig vores nyhedsbreve​ hvis du vil have tips og tilbud i din indbakke.

Kontaktinformationer

Geoteam A/S

Energivej 34, DK-2750 Ballerup - CVR: 28848633

Telefon: +45 77 33 22 33 - info@geoteam.dk

Åbningstid: ​Man.-Tors: 8.00-16.00
​          Fre: 8.00-15.30

GEOTEAM Support

Med supportaftale kan:
​Landbrugssupport kontaktes på tlf.: 77 33 22 88
​Landmålingssupport kontaktes på tlf.: 88 20 87 03
​Vi kan også kontaktes via support@geoteam.dk

​Vi gør selvfølgelig alt for at hjælpe dig igennem akut opståede problemer i marken eller spørgsmål og betjening af Trimble.

Få hjælp via Teamviewer fjernsupport. 

Hent software til Windows eller macOS