-->
Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

ALLE: GPSnet.dk er nu redundant

GPSnet.dk kører nu pr. september 2016 med et hardware set-up, hvor der er 2 bagvedliggende separate servere.

Den ene server er til backup, hvis der skulle opstå et problem med produktionsserveren. Begge servere er nyindkøbte i 2016.


Hvad betyder redundant?

Redundansen består i at backup-serveren hele tiden er fuldt ud opdateret og klar til at tage over fra produktionsserveren.

GPSnet.dk har allerede en oppetid på over 99 %, men med det redundante set-up vil vi kunne begrænse eventuel nedetid til et absolut minimum.

Hvis produktionssystemet skulle have nedbrud, vil backup-serveren kunne overtage driften på ganske få minutter.

Derudover er serverne flyttet ud fra Geoteam’s firmaadresse i Ballerup til et professionelt hosting-center i Glostrup, hvor der er meget høj garanti på både strøm- og internetforbindelse til systemet.

Ring og hør nærmere!

Kontaktperson: Peter Viskum Jørgensen

Telefon: 77 33 22 33

Email: pvj@geoteam.dk

Hjemmeside: www.geoteam.dk

                                         

Udfyld formularen, og vi kontakter dig hurtigst muligt.

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Husk at tilmelde dig vores nyhedsbreve​ hvis du vil have tips og tilbud i din indbakke.

Kontaktinformationer

Geoteam A/S

Energivej 34, DK-2750 Ballerup - CVR: 28848633

Telefon: +45 77 33 22 33 - info@geoteam.dk

Åbningstid: ​Man.-Tors: 8.00-16.00
​          Fre: 8.00-15.30

GEOTEAM Support

Med supportaftale kan:
​Landbrugssupport kontaktes på tlf.: 77 33 22 88
​Landmålingssupport kontaktes på tlf.: 88 20 87 03
​Vi kan også kontaktes via support@geoteam.dk

​Vi gør selvfølgelig alt for at hjælpe dig igennem akut opståede problemer i marken eller spørgsmål og betjening af Trimble.

Få hjælp via Teamviewer fjernsupport. 

Hent software til Windows eller macOS